wtorek, 2 czerwca 2015

WIOSENNE WRAPY



Pamiętacie pastę gryczaną z pieczonymi jabłkami? Przygotowywałam ją kilka tygodni temu. Tym razem  postanowiłam ją wykorzystać do zrobienia wiosennej kolorowej przekąski.

 Oprócz pasty jako wypełnienie posłużyły mi świeże warzywa: poszatkowana młoda kapusta, sałata i papryka. Całość dodatkowo posypałam świeżą kolendrą i prażonym sezamem.

Wyszły całkiem smaczne i prezentowały się apetycznie. Tak przygotowane wrapy śmiało mogą posłużyć nam jako przekąska podczas wycieczki lub  być ciekawym dodatkiem i urozmaiceniem wiosennego grilla.


Składniki:

5 tortilli
200 g pasty z kaszy gryczanej
dowolne świeże warzywa
sezam
świeża kolendra

Sposób przygotowania:

Na tortilli rozprowadzamy 1 łyżkę pasty gryczanej, posypujemy poszatkowaną młodą kapustą, kolendrą i papryką. Można również dodać np. świeże szparagi. Całość doprawiamy odrobiną soli i pieprzu. Delikatnie zwijamy i przekrawamy na pół. Smacznego !


2 komentarze:

  1. Mniam!!!:)
    Tulę serdecznie:) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe nadzienie z kaszy, do tego bardzo podoba mi się pomysł, żeby obwiązać wrapy szczypiorkiem! proste i kreatywne :)

    OdpowiedzUsuń